Denna underbara söndag.

Igår var det mycket mys. En bra dag.
Vaknade ganska sliten på Ronjas soffa för att några timmar senare bege oss till Nova med storebror.
Han handlade mest det vill säga han handlade jag gav råd.
Bäästa ever! (:

Sen efter en snabb dusch och blommor från ica begav vi oss till Mor.
Där bjöds det på tre rätters, skratt, minnen och mycket fin mat.
Jag gillar inte efterrätter äter det ytterstsällan men det min mamma hade ställt till med var fruktansvärt gott.
Fy farao.



Idag har jag ätit god frukost kl tre hemma hos Madeleine i hennes nya kryp in.
Fint som snus.
Sen mys med Ronja, får ni inte tag på mig en söndag så ringa Ronja.
För varje söndag 2010 har jag tillbringat just med Ronja halv slitna i hennes soffa. utom en.

& jag gillar det, fruktansvärt mycket.

Dagens låt: John Mayer - Free fallin'

And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts

And I'm free
Free falling
Falling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0