Ändrade planer.


Fy vad smärta fortfarande gör ont.

Lia bra kanske. (MITT ORD mitt.)

Klockan ringde 04,30 upp och hoppa.
Iväg till jobb, hem, vila, duscha iväg till nästa jobb.
Missade ju itt underbara tåg, som iofs inte händer så ofta.
Tog Gina bilen in till malmö, hittade en fucking parkeringsplats 93 kr HEJ DÅ!
Inga pengar till benisn och ingen bensin.
Storebror fixar biffen.

Nu sitter jag här, ska ta en cigg med ronja.
Skratta leva och röka.

Men igår var jag hos min favorit. Måste bli mer som en vana.
Albin han är världens bästa och bara lyssnar när man pratar.
somnar hos en värmer en, får en att mår bra.
Får en att njuta av livet om så ens bara för en liten stund.
Han är en stjärna som kom precis i rättans stund
Och hans Mor är underbar. Precis somen mor ska vara.
(Btw hon är en Mamma men jag har lite svårt för det än, för mig är hon fortfarande Bexkex)

 Han är så fin. <3



 
Albin 1 månad idag! och igår sov han på mig!


Dagens låt skulle varit från ronja, menj ag blev för röksugen och sket i vilket.

Natti.


Kommentarer
Postat av: DR

Du kan ju inte bara skita i dagens låt för att du blev röksugen?.

2010-02-24 @ 00:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0