Livet!

Det nya livet går underbart bra! Torsdagen började perfekt med en sunkig frukost med Sanna Namina i stan, massa skratt, samma humor är en underbar gemensam sak. Ronja kom och vi sprang inom Stadium för att berätta för Madde att vi skulle bege oss till Hbg på fredagskvällen.
Sagt och gjort, två flaskor vin och tåget vid sju påväg mot hbg.
Madde kingen nr 1 krossar ena flaskan innan vi ens han lukta på den, men den luktade gott. När den låg där på marken i ca 5678 små bitar. Hon bjöd senare på en flaska vin på hamnkrogen.

Lördagen bestod av mys med alla tjejerna lyx middag och foto från våra semestrar!
Ronja och jag drog en shot på Myntha innan vi tog våra ben och traskade hem, halv besvikna över den dåliga ute kvällen.
Söndagen mös vi i sönder med tv, film, ny bakat bröd och kräftor med Sandra på kvällskvisten.

Idag blev det mycket info på det nya jobbet, skit snacka med J i hans lägenhet och senare en sväng inom Mor min för några underbara skratt.

Kan ni tycka jag är hcelpsam?
Hahaha
Hittade även en söt bild på Ronja och mig. Hon hade rätt. Hon har alltid rätt.

Imorgon blir det jobb sen helsingör med underbaraste Sandra! Grattis i efterskott :P

Dagens låt: Queen- Too much love will kill you


I feel like no-one ever told the truth to me
About growing up and what a struggle it would be
In my tangled state of mind
Ive been looking back to find
Where I went wrong






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0