Denna musik.

Musik har en sån underbar påverkan på mig, ibland inte alls underbar.
Ibland vill jag bara gråta och ibland vill jag bara skratta.
ibland bara saknar jag och minns, ibland vill jag bara skaka på den rumpan jag inte har.
och ibland vill jag bara skicka iväg hela låttexten till någon, någon som förstår.
Men ändå inte fatta.


Just nu;
Oscar Linnros - Från och med du
Melanie Fiona - Monday morning
Shakira - Waka Waka
Spankers - Sex on the beach
Eminem, Rhianna - Love the way you lie
Stromae - Alors on danse
Mohombi - Bumpy ride
Petter, Veronika - Längesen
Queen - To much love will kill you
Ke$ha - Your love is my drog

Mina tio sista låtar på spotify, när jag lyssnar vet jag ju inte om jag ska skratta, dansa eller gråta.

Musik är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0