All in!

Bulgarien bulgarien bulgarien..
Jag var lycklig!

Denna veckan behövde jag, jag mår bättre nu. Fast livet fortfarande är som det är så var det de jag behövde. Komma bort, inte tänka, inte må, bara leva. Och det gjorde vi och vi gjorde det bra.
Det var drinkar vid poolen med en bra bok och en cigg, det var dans på baren, det var skratt och skrik.
Det var hinkar med sex on the beach, det var jordgubbsshot i mängder.
Det var boys vs girl och det var danska bartenders som inte fattade ett ord svenska inte skånska heller.
Det var rödhud och kycklingkebab.
Det var svettigt och dansigt, det var obeskrivligt underbart, det var folk kända som okända, till och med Ökända?!

   Ta mig tillbax.              

Nu har vi börjat om på nytt.
Pappa röstade för, fredrik med.
Jag tror att emmelie kusin oxå röstar för (:

Nu blir det äventyr, skratt, nya människor, nytt jobb, plugg (förhoppningsvis).
Äventyren började redan i onsdes då jag och mor tog en roadtrip till öland över dagen, det var där det kom.
Var är den galna och spontana Emma?
Hon är på väg tillbax!

Ikväll blir det vin på stranden i hbg med en underbar Madeleine.

Dagens låt: Shakira - Waka Waka

You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle





Kommentarer
Postat av: Rebecca & Albin

Jag röstar för ! Albin med :) Ha det så trevligt ikväll!

2010-08-06 @ 17:52:45
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Des

:)

2010-08-08 @ 16:20:34
URL: http://dsomidessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0