Svett svett svett.

Jag luktar svett. Till och med genom telefonen. usch. Jag ska duscha, jag ska ta mig ur min underbart sköna säng och ut på en cigg sen in i en varm dusch för att åter lägga mig ner i min säng.

Sandra är påväg hem. Med buss. Hon kommer nog imorgon, jag vill ha hem henne, jag saknar henne. Jag älskar henne.
Ronja kommer tidigast på torsdag. usch. Ha jag saknar henne.
På lördag är det Abbes dag, jag har precis fixat presentet. 450 kr och han kan använda den när han är 20 (: Den ni. :P Albin Albin Albin. (:

Idag tänkte jag på en sak, tänk om livet har varit enkelt. Vad skönt det hade varit, om man aldrig hade tvekat. utan bara levt, kännt och mått bra. Klart utmaningar behöver jag och som mitt motto säger så löser ju allt sig. Men ibalnd kan väl livet vara lite enkelt?

pft.

Dagens låt: Adam lambert - Whataya want from me

Hey, slow it down, whataya want from me?
whataya want from me?
Yeah, i´m afraid, whataya want from me?
whataya want from me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0