Idag är det sol.

Har saknat solen. Saknar oss. Innan allt hände. Saknar. Saknat. Kommer sakna.

Så är det med det och jag måste tillåta mig själv att det får så vara.
Jag får vara känslolös just nu jag får gå runder utan att inget veta. För jag menar vem vet?
Man kan ju vända på en hand. Och när du gjorde de kom det tårar. Varför i hela fridens namn kom det tårar?
Jo, för det är inte så jag ser det. Jag vill bara vara.
Punkt slut.

Påskpåskpåsk. Nu är det över och jag fick inget påskägg.
Idag ska jag till vc och sen apoteket och sen lämna en film. Först borde man ta sig upp ur sängen och få i lite mat i magen.
Ikväll blir det träning och det känns bra. Nya tag lite sol lite träning lite bubbel?

Nu bara är vi. Eller jag är iaf jag skiter i va fan du gör!

Dagens låt: David Guetta - Memories

All the crazy shit I did tonight,
Those would be the best memories,
I just wanna let it go for the night,
That would be the best therapy for me.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja bara va. Va du. Varför kan man inte bara få vara just det? Idag är en härlig tag. Tror jag. Solen skiner. Puss på dig min fina <3

2010-04-07 @ 13:15:24
URL: http://asacornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0