Godis godis godis.

Detta eviga godis. Jag älskar godis och har alltid gjort, men på sistonde har jag börjat äta det mer ofta. Det får bli ändring på de. Att äta ibland är mer än okej, men typ varje dag är lite överdrivet, tycker även jag liksom och då är det så.

Ronja är fast i Spanien, kommer tidigast på måndag. Vild gissning från min sida men då gäller väl det samma sak för sandra.
Ni är faktiskt saknade. Mycket.

Allt är jobbigt annars. Allt suger annars. Och jag klarar inte mer.
Men jag tänker på dig. OOOOOO! :@ ÅHE.

Säg det en gång till, jag gör som du vill.
Du gör mig galen gör mig tam och vill,
säg det en gång till, måla upp din bild, av oss tillsammans en gång till.


fcuk off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0