Fredag.

Fredag hela veckan. Denna underbara dag, full med snor och en hjärncell som dansar dansar våldsamma danssteg i mitt huvud. Men vem är jag att gnälla?
Tagit tag i mitt liv igen, mitt liv detta eviga liv. Varit och hälsat på på hotellet. Mysig, det är så fint och AC är alltid så glad. Så nu får vi se om de ringer ivilket fall som är jag otroligt glad för deras skull det går så bra för dem.
De ska vara stolta.

Iaf jag ska sätta mig i bilen (GinaBilen) och köra hem efter denna trevliga pratstund. Tror ni då att bilen startar? Säger ett ljud ens lyser lite? NEJ! Fick snällt och vänligt gå in igen trallallla lite och sen be David om hjälp. Första gången man träffades hahah, men ändå. Ändå klagar jag inte på denna underbara bil som OFTAST tar mig från a till b.  Hem kom jag iaf och godis fanns det hemma. Mums.

Ska snart bege mig till nova, men änsålänge är det bara jag. Kuljul, Påsk?
Fast Ana kanske vill med?  lööööser sig.

Dagens låt: Lisa Miskovsky - Alright

and i know and i know
i know what to know but all you needed was to say good bye
and i say and i say
i say and i pray cause this love will never walk away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0