Dag för dag.

Om man tar livet dag för dag och lever lite mer för varje dag, hur dör man då?
Om man inte lever för en dag dör man tidigare då?
För ibland lever jag för mycket och ibland lever jag bara jätte lite.
Som när du stack. Och nu när du åkte.
Jag mår bra runt männsikor. Mår bra med dig. Och dig. Hon & Han.
Fast det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Och vad gör man inte när man tänker?
Och varöfr tänker man? och varför tänker jag?
Vad känner jag?

Hela havet stormar just nu iaf.
Så som man sprang när man var liten.

Äch, skit i det. Skit mycket i skolan denna kursen. Så nu blir det att borsta tänderna bädda ner mig brevid mig älg och kolla färdigt på filmen.

Sov gott vänner.

Dagens låt: Keri Hilson - I like

Were caught in this moment I wont let you go,
And the world around us wont stop turning to night,
I like,

Kommentarer
Postat av: M

gåtan är att vi tänker för mycket på hur vi ska leva. det finns inget att hämta där. det är bara att leva och se vad som händer.

2010-04-11 @ 22:13:04
URL: http://smadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0