Nämen..

Jaja, jag ska skriva igen..
Men tycker det är jobbigt för mitt huvud består av konstiga tankar, frågor ännu onstigare svar och det känns inte osm jag vill skriva det här, fast det är väl därför man har en blogg?
ÄHE, löser sig.

Skolan är igång och på något sätt trödde jag att jag skulle bli lugnar ju längre tid det gick men jag tycker bara det blir värre, vad vill jag? vill jag något? gillar jag ens barn?
Alla som känner mig kan svara på sista frågan utan ens blinka! (:

Nu är det iaf så att jag inte träffat min pojkvän på tvådagar, tråkigt men sant ikväll kommer han och då blir det mys.
Kanske till och med tjockismys, vilket innbär att vi kör bil till ica för att hanla något gott, men vi får la se.
Imorgon är det skolan tidigt igen, usch men sen är det även helg igen.

Undra om jag ska följa med tjejerna på idol?
Undra om vi ska åka till utlandet över nyår? eller om det är helt för dyrt.

Under vad som händer om inget sker?

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0