E.O

Orka skriva E.O kalla järpell för jarpafan istället, det förtjänar hon (: skämtåsido.

Vet inte rikgit men hösten kommer med stora steg och det är med obestämda känslor jag välkomnar den.
Gillar inte mörker, Gillar inte kläder, gillar inte att frysa, gillar inte att behöva lägga ut massa pengar på skor som skaver och jackor som det regnar in i.

Men det finns ju altid två sidor på en sak (:
Jag gillar ju, se mysig ut och vara varm i en ny köpt halsduk, att tända ljus och mysa med älsk, men mest av alllt gillar jag nog att längta för det är väl det jag gör mest genom hösten och vintern LÄNGTAR efter sommar och sol och vårens härliga vindar.

På tal om mörker jag har kommit å att jag är så fruktansvärt mörkrädd att det snart inte funkar längre, när inte niklas är här på kvällar/nätterna så måste jag ducha inna det blir mörkt ute, kissar jag på natten måste jag tända i gardroben (som jag går i genom till toa), och råkar jag se in genom pappas draperi så är natten förstörd.
USCH,

Men och handra sidan måste det vara kolsvart och knäppttyst  när jag sover, min värld hänger inte ihop med någonannasn, inte ens min?!

Täänker som vanligt tok för mycket, men har varit lite på sistonde..
Niklas är väl glad över de (:

På tal om den lilla lurviga typen så ska vi ha dejt ikväll, tacos i stora lass, mys i sängen med vår bok och sen grays för hela slanten..

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Emma Järpell

Järpafan är vackert ;) HAHA . men det är E.O oxå..



Tänk bara Eoeoeoooo! :P

2009-10-01 @ 10:28:03
Postat av: Rebecca

haha du har problem hjärtat ! :P När ska vi ses? <3

2009-10-01 @ 12:20:34
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0