(:

Så ja, nu har man hunnit  landa lite här hemma, skolan har startat och veckan har gått snabbt.
Ledig idag dock, ganska skönt lite tråkigt oxå.

Skaffat mig ett par skor iaf 700kr vilket är jäääävla mycket för en fattig student som mig, men klok är jag som köper skor som jag kan ha inlägg i, eftersom mina fötter på sista tiden har lagt av lite..

Boka massage tid kanske?
Usch ja, så mycket som ska göras... :'(

Så nhu sitter jag här på min lediga dag har kollat kopps, lagt över inläggen i nya skorna och ska snart ut och gå eller kanske upp och göra yoga?  Ha dock aldrig gjort yoga så eller fan det låter rätt trist..
Men vi får se, kanske blir en film till hihi.

Sen kommer älsk hem och då ska vi väl så småningom bege oss tll arvidsborgsvägen.
Heldag i skolan imorgon, en av dom få heldagar..

hi, H adet great Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: M

när du blir lärare vill jag vara din "gästelev" en dag. ändå awesome att du ska bli lärare!!!

2009-09-11 @ 11:37:53
URL: http://smadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0