Understress?

Ja, som Pappa sa du får sånna stunder ibland vet ifan varför, men det vet nog inte du heller.
NEJ, DET VET JAG FAN INTE!
Tänker på allt, Livet i det stora hela, seriöst jag är 21 år har fan hela livet framför mig!!

Skola
psyktant
jobb
ullared
fest
fest igen
sis flytt
naglar
praktik
Vad fan vill jag bli?
Niklasen <3
shit? 30 år var är jag då?

ORKA TÄNKA PÅ DE NU.
Blir så jävla trött på mig själv, säger ju til mig själv vf tänker jag?
Jag menar livet tar inte slut här och bara för jag pluggar till lärare behöver fan inte jag jobba med de?
Press, ja men från vem?
Kan jag få göra som jag vill. Klart jag får, hela min familj stöttar mig till 1000 oavsett om jag väljer att bli uteliggare.
Men va fan?
USCH. vill bara ehh ehh, veta vad jag vill blir, blir nöjd med de, och resa eller va? vill jag resa?
Behöver nog fn komma bort och tänka?

Sofia Emma ?  usch.

Tänkte faktiskt skriva att jag älskar min gamla mamma tänker på henne typ varje dag ändå så hinner man inte slå nummret och snacka en stund.

Livet är FAN bra konstigt.

USCH, tack
sov gott.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig med mitt lilla hjärta :) puss o kram

2009-10-22 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0