Plugg?

Niklasens föräldrar har ju snällt och vänligt på bestämd tid åkt med planet ner till Kreta. så här sitter jag i ett halv tyst hus med datorn i knäet och funderar över livet.
Men det är bara så långt jag kommer, till just ska jag fundera över livet?
Eller ska jag skit i de, jag brukar tänka jag är ju bara 21 och har hela livet framför mig.
Ja, dom är 21 åren har varit helt fantastiska men jag trar fan det bara blir bättre, inte just nu.
20nåt är liksom ett mellan ting, komma på vad du vill göra, var du vill bo, hur du vill göra de.
så här sitter jag, tänkte lite på det där med barn innan, för min underbarba vän bex ska ju få en liten pöjk till januari. Så underbart roligt, men sen tänkte jag på henns typ senaste inlägg om att inga vänner hör av sig längre när det vankas fest och det är inte av bex jag hör det först. Tycker varenda gravid kvinna säger detta. Men tanken slog mig ändå hur ofta hör dom av sig, ringer en fredag kväll och säger: TJENA bruden ska vi ut och svänga dom lurviga idag? Ja, du. tänker tänker tänker. Ähe, ger upp.
Händer kanske inte så ofta, för när gravida blir gravid då är det upp till alla andra att dra med dom ut. Men dom kan sitt ahemma och gnälla, det gör iofs jag med.. Men vill jag festa tar jag tag i de.

För innan den här bullen kom i ugnen så va det ju en fråga om att va man sugen så ringde man, nu förväntas man ringa och fråga om någon är sugen och så kan det väl visst få vara men så är det fan med!

Usch, jag tänker nog över livet ändå. Jag ska då inte bli med bulle men jag längtar på någon sätt efter bex och stefans lilla pärla. Hi.

Hoppas nu inte alla gravida blev helt sura och putta för jag menar det är bara lite tankar så här på en måndags förmiddag och ja, dom som känner mig vet att jag tänker lite på konstiga grejer.

Och så är de med de! Gillar er ändå. MYS!

Över till rubriken, plugg?
Jag borde plugga då jag är ledig och alla mina klasskamrater har praktik, men det går inte .. Inte alls sugen inte ens för fem öre. Tråkigt men sant, har iaf skrivit lite mål inför vft. Hoppas läsandet blir roligare efter en härlig frukost.

Sov gott. Puss.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Det är jobbigt när man tänker för mycket och då kommer sånna konstiga inlägg som man bara måste få ur sig .. <3

2009-10-12 @ 15:16:35
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0