Lunarstorm.se

Nu ska ni få höra vad man med en dator kan göra .. Nej men jag va inne på lunarstorm igår, ja den vägrar försvinna! Ganska roligt var det för där hittade jag bland annat den dikten jag skrev i förregående inlägg som var till fredrik, tror jag skrev den när han och pappa var i Egypten. Men när jag satt där och läsa så kunde jag ju skriva blogg vart tog det vägen?
Antingen gjorde jag staplar för att summera en kväll eller en händelse eller så skrev jag en dikt eller en massa ord för att få ut känslor som inte gick att förklara.
Många av dikterna är om pappa och cansern. Ska nog försöka skriva av mig lite så igen, fast det kan bli lite knepigt eftersom livet är lite knepigare på äldre dagar.

Men försöka duger och man ska aldrig skämas som min Mamma lärt mig!
& som jag försöker lära alla mina vänner!

Sov gott.

( Ska se om jag hittar en till från den bloggen. )
Sommar 2005.

Ons 2 nov 2005 21:24
Imagine
what`s it like to never be alone
but always feel lonely ..


Nu så här efter sommaren när du varit borta en veckan var tredje vecka ,
låser jag dörren fast jag vet du är bakom mig.
Varför?
Rädd att nåt ska hända?
Dig eller mig ?
Rädd att förlora dig igen ?
Dig ?
Rädd att behöva gråta mig till sömns igen, utan att låst dörren ?

Sommaren&döden
Du&jag , pappa.. Du & Jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0