Hohoho...

Tycker fortfarande hösten är jobbig och jobbigare kommer det bli ..
I fredes så ja jag gjorde de, jag klippte av mitt hår.. Allt som allt 2,5 dm
Ååååångest, sen alla osm känner mig har jag ju dumma pengar som ger mig ångest.
så i lördes köpte jag en ny dator en bärbar sådan. fiin, men åååångest igen :'(
Fast får ju lösa det, Jag menar vad gör det om 100år?

Sen är Lotta nere en sväng trevligt trevligt.. ,  Fast har nog inte så många att pratat med hemma .. Ha!
Så ska leka med henne en vecka nu, dock kanske jobba i helgen. Usch, Nu är det mjycket!

P- Emma Emma?
E- Ignorerar totalt.
E- mmm...
P- Niklas ?
N- Vad är de?
P- Om du undrar så körde din i bil iväg för fem min sen.
E- FUCK!


Slut. GD, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0