Fredrik "Batman" Olsson

Ett .
Mån 24 sep 2007 16:50
1 , En , Ett .

Det är du som gör så att jorden snurrar.
Det är du som ringer när det knivar & känns tungt.
Det är dig jag kan ringa när allt är fel & någon varit dum.
Det är din säng jag kan sova i när du spelar data , bara för att somna lättare.
Det är din röst jag vill höra för att känna mig trygg på väg hem.
Det är dig jag ringer när jag inte hittar till en by i landet.
Det är mitt hjärta du sårar när du gör dig illa.
Det är mitt hjärta som gör ont när du är förlångt bort förlänge !

Det är dig jag berättar allt för, fast du inte vill höra.
Men det är du som lyssnar och förstår som ingen annan.
& Det tackar jag för.

Jag älskar dig !
Fredrik "batman" Olsson.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Guud va fan dikt :)

2009-10-28 @ 16:39:33
URL: http://fummlete.blogg.se/
Postat av: Gina

Jag började nästan gråta! Vad fin. Du kanske ska bli författare istället?

2009-10-29 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0