(:

Ja, ibland är livet bra konstigt. John sa att det finns en anledning, men det tror inte ja! (:

Jadu helgen blev knasigt bra. DAAAVID i fredes det va ball där inne så ball at man glömde kön och gardroben, men vi hatar öresundsgruppen ändå, Eller hur Sandra?  (:
Lördagen satte jag in min nya tv möbel, faktisktt jävligt nöjd. Fast jag lover och jag över driver inte nr jag säger att min tv är stooor som ett ja helt hav!

Men vad kan inte pappa Jan göra? (:  Kommer kanske bild sen, orka nu?
 Sen blev det iväg till svalöv, en puss eller två lite tv Jäävligt seg emma satte sig i bilen påväg till Ronja.
P2 drinkar för hela slanten,  Sura INTE! :D

Sen gissa vem? Hah, Madeleine dycker upp sådär vid kvart i tio över fyller ut vår duo till en trio och vi gillar det hela vägen igenom (:

Sen dansade vi på Herkules hela natten lång, och jag gillade de det!

Jaja, jag stal bilderna från maddes blogg, det är ju sånt som kan hända.

& Sen Ronja, glöm aldrig att jag gjorde de. FNISS.
 Sällan jag är ute med denna tjej men vi klarade de GALET bra!

Det sjukaste var att jag och madde är ALDRIG ute tillsammans och vi träffs sällan och jag och ronja är bara ute med varandre och andra.
Men nu blev det riktigt bra, Ronja och Madeleine tillsammans med MIG! (:

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter som en lyckad helg ? :)

2009-10-26 @ 19:21:11
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0