ändå fint.

Men ändå går jag där längst storavägen och blir varm i kroppen av alla gula roda och gröna löv som bara ligger och bjuder in till en höstdans. Jag vet det är löven som gör det ljust som gör att jag fortfarande tycker om den lite. Eftersom jag kan ju låtsas att de lyser upp min väg hem på natten. Precis som snön lyser upppå vintern.

Sofia är nere och det är ganska skönt, det är ganska vanligt, ganska härligt och ganska jobbigt sen när hon åker.
Försökt vara med henne så mycket så möjligt, men jag har ju ett liv med, svårt att tror kanakse men så är de.

Är tillbax på jobbet ikväll, pengar behöver man ju, speciellt nu när man handlat dator klippt av allt sitt hår och äter ute var och varannan dag. ( Not) Men pengarna försvinner ändå. Imorgon blir det jobb, sen fira ronja ponja. Som snällt och vänligt i vanlig tid har fyllt 20år. GRATTIS.


äch orka detta cigg och msn. Puss.

     hahahahahaha. FÖRLÅT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0