Amen.

Livet är fan bra konstigt.

Jag har ändå försökt idag, två ggr. Plugga, det eviga ordet som maller i huvudet så här innan tentan. Tentan infinner sig nästa vecka på fredag, då tänker ni det är ju lugnt!
GRATTIS, så tänker jag med. Men det går verkligen inte att tänka så längre, har läst 70 sidor i en bok var av det sista kapitlet förstod jag inte och det ska nog mycket till för att jag ska göra det oxå. Jag har gjort som tänkt, läst lite tagit en paus som är a och o i pluggandet.
Jag läser lite, kollar lite tv läser lite till städar lite.. osv.
Menidag FUCKING JÄVLA SKIT BOK! Fattar noll innan jag ens satt mig för att börja läsa så usch just de, dammsuga, köpa nya lådor? mums baka idag kankse. Just de ungdomarskultur präglas av.. AV VADÅ?

åhe, frustrerande kommer ingenstans idag har nog lagt ner pluggandet för idag med, för att säkerligligen vakna med ännu mer ångest imorgon.
Tentavakt på fredag, mammas fest på lördag, mentorsträff på tisdag och redovisning på onsdag.. tenta på fredag.. SAY WHAT ?

Jaja, klarar vi inte det får vi väl göra om den, med vi menar jag; Jag och min löss.

Snart kommer Älsk då ska vi äta lax m potatis och limesås. Mumma!

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0