Underbart.

Vilken underbar helg.
Vilken underbar garderob.
Vilka underbara vänner.
Vilken underbar man.
Vad underbart med massa kärlek.

Vi börjar från början, som ni kanske förstår är min garderob helt underbar. helt fantastisk.
Ska bara snabbt beskriva min helg, sen ska jag nog ta en matbit.
Fredagen så va det inget planerat Sandra sätter sig i sin golf och kör till kävlinge vi äter "tapas" Svamp, kräftor, dipp, gurka, avokado, citron mm Mumma och invigning av Julmust (: Sen idol för hela slanten.
Sen sömn i fyra timmar, hämtad kl 05,01 påväg till ullared Gekås.
Mycket shopping men ändå inte. Men de mesta till de flesta :D Hi.
Och TRANSFORMERS 2 :D NAJS!
Sovandes i en timme i bilen, sen hem packa upp vänta på älsk in till lund och se New moon.

Jag överdriver inte men det är den värsta seperationen genom historien.
USCH! Då älskade jag min man lite extra.

Sen somnade jag otrolit snabbt när vi kom hem, sen bestod söndagen av sömn och mys på hög nivå!  :D

Sovgott. Mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0