Klar.

Tack för peppet bex.
Ett inlägg fullt av olika punkter.

>Men nu är jag klar, tror aldrig det varit så fin i min garderob inte ens när jag flyttade in. Man kangå rakt igenom utan att trampa på en handuk, byxor, inlines (?) mm. Nu bara blir jag chokad slipper typ gå igenom köket. (:
Stolt mamma till en underbar garderob. :D

>Klarade min salstenta iaf:D , glädje i kroppen fruktansvärt skönt kan an lägga den kursen bakom sig och bara fokusera på detta skit projektarbete..

>Jag och Niklasen ska till köpenhamn och fira nyår. Hotell plaza och peder oxe restaurang på nyårsafton, sen resten kommer av sig själv. Kärlek. Mys och hotelfrukost.

> Imorgon blir det Gekås och sen Twilight.

> Och slutligen för er som undrar har jag klippt mig igen, kort i nacken. Påminner lite om en äldre tant men modern sådan. Jag gillar de, men gillar nog det bara mer och mer (: Tack Maria.

& när jag ändå skriver så kommer det även blider snart om vad som hittades i gardroben översta hyllan, ett "skivkontrakt" från 2002 omfattande Diana Malmgren och Emma Olsson.
Ett tack kort för gratulationerna från Madeleines Sandbergs konfermation ungefär 7år sen. Även en tavla som Madde gett mig för kanske 7-8 år sen.

Den som spar han har
. Skit?

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: M

HAHA OJ! Vad var det för tavla? KUL :D

2009-11-24 @ 19:51:40
URL: http://smadeleines.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaah. vi va så jävla grymma! :)

2009-11-25 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0