Kläder?

Min fina walk igenom garderob är proppfull med kläder, förstår inte varför, myskläder ligger vikta på ett par vinterstövlar med stöd av hyllkantetr och liten bit vägg.. Och då tänker jag det rä snart dags för vinterstövlarna... VAD GÖR JAG DÅ?

Så mitt största beslut under detta blogg inlägg är om jagidag kommer orka rensa min Walk igenom garderob eller om ajg bara ska snygga till den lite..
Borde rensa den.
Borde tänka på projektarbetet.
Borde röka en cigg.
Borde duscha.
Borde packa en väska.
Borde gör så mycket så jag inte hinner med min gardeorb.

Hi, nej usch vill ju göra de styp storstäda den, få ut alla tavlor,(?) spel, ojämna strumpor, trasiga skor ?!

Jaja, sen ska jag till Niklasen, på lördag är det Gekås, twilight på kvällen och sen är det en vecka med lite praktik sen IDOL, sen två veckors praktik sen JUL.

Ja, då vet ni va jag ska göra den närmsta tiden.

Nej en cigg sen gardroben.
Låter bra. Vi får se. Det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejahejaheja !

2009-11-18 @ 16:52:54
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0