Den efterlängtade bilden, på den underbara tavlan.

 

Detta omfattar två hyllor, dom två översta i mingarderob där jag bland annat hittade skivkontraktet och tavlan.. observera min fina uppblåsbara julgran i vänstra hörnet (:
Ser du nu vilken tavla Madde?

Efter bilder kanske ?        

Usch nu gick pappa med mina kassar (1,5 halv svartsopsäck) och skulle kasta de, ÅGREN!
Usch usch usch..

Så nu kommer bex om en stund en timmme eller så. Sen är det bara att fixa sig och sen åka in till Malmoe och kolla idol 2oo9 (:



Sov gott.

Kommentarer
Postat av: M

HAHA åhe så kuuul! Nu minns jag, jag vill se dom där bilderna!! Gott att du fick rensat garderoben äntligen!!

2009-11-28 @ 23:24:59
URL: http://smadeleines.blogg.se/
Postat av: sara

Visst fick du den uppblåsbara julgranen utav mig ? Tycker jag har ett svagt minne av det :P

2009-12-04 @ 10:04:07
URL: http://saaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0