Carina Mamma Olsson

Igår va det feest i Hög, mycket trevligt, god mat, trevliga människor, god stämmning. Tiden gick lite fort tyckte jag bara ..
& om jag tänker tillbax så tillbringade jag väl med kvällen med att samtala med min underbara kusiner! (: Riktigt roligt, konstigt att vi inte ses oftare, med tanke på att vi har så trevligt med varandra. Fast det kanske josefine har med sina bekanta oxå!  Hahaha, för Jenny du kanske oxå skrattar för min kusin är 17år.
Nej Gud vad jag mobbar nu förlåt. Gillar er som fan mina kusiner (:

Dagen har bestått av att plugga, titta tv, plugga, äta soppa, plugga äta kebabaallrik och nu ska jag snart bege mig till niklasen :D Mysigt. <3


Jaja, orkar inte skriva mer. Puss och kram.

Louise och josefine, Vi ses i husvagnen.  8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0