trevligt.

Mycket trevligt i lördes måste jag säga & god mat med.
& fyllan kom och hälsade på den med.
Nej det va trevligt, trevligt folk och ja.
fyllesnack. DIANA jag älska de!
Hi.

Sen igår hämtade man mor brun och fin. Så nu är man utan bil igen, men eftersom jag inte har råd att köa en egen så får man ju ta det som de kommer. Jag överlever nog, klarat mig nu i snart tre år så pft.

Varit hos terese i dag med jessica skrivit på min tenta, ca två sidor, ska skriva 5-6 så det är ganska br apå en dag!
Lite stolt fast allt känns fel konstigt och jag har ingen litteratur.
men men ..

nu ska jag vänta några timmar sen sk ajag börja göra mat och sen hoppas hoppas hoppas jag att Niklasen kommer.

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Emaa :) jag ska börja läsa din blogg nu,

tycker du e sjukt duktig som går upp så tidigt och ut o går :)

2009-05-25 @ 16:40:05
URL: http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0