Dåligt.

Roligt att man har blogg när man är så bra på att skriva i den.
Men ibland så, som nu tex. (:
Hänt en del, är ute och går varje morgon med Jessica gått i tre veckor nu, grymmt.
vi ska gå till den 5 juni, för då slutar vi skolan (:
Nästa vecka är det bara skriva tenta som gäller, usch och pi, men det måste göras.
& snart ska man i väg och jobba några timmar och imorgon oxå. Sen blir det kanske 20 års fest eller utgång, vi får se vad som lockar mest.
(:

pft.
att det finns folk som orkar lägga ner tid på sånt skit, det är juh helt sjukt.
Haha, 20 år och inte mer vett i huvudet.
Ganska ball eller oball välj själv ! (:

MIn kära mor är i Koratien och dansar så jag ahr fått låna hennes bil.
Skönt att ha bil ibland så det tackar vi för. (:
Nu ska jag se om jag hittar mer litteratur och sen ska jag slappa innan jobb.

älskar min man. <3
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nej.. aldrig ska man sluta förvånas. Puss på dig!

2009-05-24 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0