usch GE MIG MAT.

Fy vilken diet.. VAD HAR VI GETT OSS IN PÅ?
Hemskt, man blir sugen på allt, häromdagen va ja sugen på sprödbakad fisk med potatis och filsås..
Jag menar när fan är man sugen på de?
Sen är grejen den att jag gör bara det för jag vill få på mig ina jeans igen, asså jag gör inte det för jag är tjock utan för jag HATAR att köpa jeans..

Men men bara en vecka kvar . WOHO!

Fest på lördag, lite fest för mig med för jag ska äta fruktsallad.
Bexkex har ju fyllt år så det blir kalas på lördag.

Kommer inte få träffa min niklasen på jätte länge, fast vi kommer nog inte klara de.

och på tal om något som oxå är jobbigt, pappa och fredrik har åkt till emma nu i egyptien :'(
Men dom får iaf träffa emma så är lite glad för deras skull, och för dom ska till solen, men det säger jag inte till dom .. Fniss.
Är hos sis nu, får väl vara med någon familjemedlem :P
ska vara här tills lördag, för vi ska jobba då.
Jaja, nu pallar jag verkligen mer.. :)

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0