(: Toorsdag.

Äntligen torsdag, imorgon är det sista dagen på praktiken skönt, men alltid lika tråkigt ändå.
Muntlig tenta på onsdag, vilket innebär att jag och terse ska mysa sönder måndag tisdag, mysa och mysa PLUGGA! :'(

Men innan dess, ska jag imorgon ner till stan tror jag med bex och helena .. typ
& Sen lördag blir det bio med bex och helena, Hel helg med dessa brudar, med andra ord.
Söndag ska jag troligtvis till mor på fika, länge sen jag såg henne.. blir lite så tråkigt när man inte har bil och när vi är lika trötta båda två på kvällarna. Men vi överlever <3

Nu ska jag snart värma på lite mat, sen sk ajag gå en omväg till terse så jag får min lilla runda idag igen.
Så ska vi plugga .. PUH.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0