:D

Usch, precis kommit hem från skolan.
Väntar på älsklingen ! , han kommer la snart .. vi ska ha romantisk middag :) Sug på den !

Kort om helgen, Mysigt fredag men Emma & linus .
Och ett samtal i tre timmar på sofia! Vf inte ?
Lördag, blev nya naglar sen förfest hos storebror efterom jag lurade med mig båda Sandra och ana ut.
Riktigt ball, Jag och sandra rockade sönder i början! :D
& eftersom min syster r så snäll, så fick jag slagga hos henne, palla taxi själv till kävlinge, USCH NEJ !

Söndag hämtade min kära bror mig, mycket snällt.
Sen kom älsklingen, eller han stod i trappen när jag kom.
Seeeg söndag, med lite mys ;)

Onsdag är det Eslöv som gäller, sen fredag är det SMÅÅÅÅLAND, för hela slanten!
ska bli kul att träffa fialotta!

Nu orkar jag inte mer, för nu tycker jag niklas kan komma så vi kan ääta!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG! VILL HEM NU !!!!!

2009-04-02 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0