Tråååkigt..

Idag är det en sådan tråkig dag men ändå tycks tiden gå fort, jag förstår inte alls hur det hänger ihop.
Känns som jag träffat helena 20 minuter ( det va en timme) och sen har jag kollat på tv och kl är fem över halv sju..
Var tar tiden vägen ?
Men tråkigt har jag haft kan jag säga, riiiktigt tråkigt..
Trodde min kära man skulle komma idag oxå, men ikke hans bil är ju som den är.
Pratat lite med mamma med & med pappa, lite med ronja och lite med sis.
Och ganska många minuter med Diana, ja så här roligt ser mitt liv ut en måndag.
Men på något sätt är det så tråkigt att jag inte ens orkar klaga orkar inte tänka överhuvudtaget.
Orka bry sig ?

När man har motvind, känns alla stenar man trampar på mycket hårdare.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi åker den 29de :) Ska kanske till billeberga, får se, om det inte händer någonting i stan så. Dudå?

2009-06-17 @ 17:45:55
URL: http://ellenjarpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0