Stan.

Efter en stund på vetegatan så satte jag mig på bussen, hem och duscha en vända sen tåget till Lund.
Där satt sis och mammas arbetskamrater och tog en öl på Lundia.
Lika bra att sätta sig ner (: , så där satt vi och gnällde lite över tröga cyklar, dåliga däck, under bara Kävlinge & varför har man pommes till musslor ?
Mycket trevligt och för att citera en av Mors arbetskamrater Mats:
" Så här skulle man mått när man mår som sämst"
Hi, jag instämde och tog en klunk öl och kände den underbara solen mot min rygg och njööööt!

Ja två timmar där sen begav jag och sis oss till Wrap house för lie mat i mavven (:
Mums säger jag bara.
Ja efter ölen blir man ju lite toanödig och sis är lite rädd för dörrar så jag fick följa med.
HAHAHAHAHAH...  Så här såg det ut när vi kommer in på toa :


   Så då kunde jag oxå passa på...

Så där satt vi systrarna Olsson skrattade och kissade om vartannat.

Sen begav vi oss till Storgtorget för en Cider, Ja sen blev det kallt så vi åkte hem.

Jobb imorgon, Varför inte?
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Sis

Hahahaaa... sjukt kul hade vi! Haha..

2009-06-26 @ 22:59:37
Postat av: jessica hr3c :)

haha sött :)

2009-06-29 @ 01:14:19
Postat av: Mamma

Ni är ju för goa mina töser...puss o kram

2009-06-29 @ 16:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0