oj.

Oj, kan man säga till ganska mycket, om man är som mig som inte bryr sig om så mycket, känner ingen stress och ja, allmänt konstig tjej.
Jaså jag har blogg mer än vad jag visste :P OJ!

Jobb & slit, skratt & tårar, vänner & vin, älsk & hemligt.
Ja så har det väl sett ut sen sist vi sågs.

Niklasen är sthlm och jag jobbar som ett djur.
6:e dagen imorgon sen ledig i en vecka ska blir mycket sköönt kan jag säga dirr.
Håller tummarna för en halv lugn dag imorgon, men just nu lääängtar jag bara efter en dusch om min ben bara kunde följa med mig.

Landskronakarneval i all ära, men jag och bex gick av den på en timme nyktra och glada.
btw, hon ska bli mor och jag ska bli barnvakt.
Ändå ball! :D

Jaja, det va väl alles.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0