Hi.

Sista inlägget kankse inte var s roligt att läsa, men allt löste sig.
inte hänt så mycket på sistonde men Emma kommer snart hem & Jag ska bara jobba 4 veckor till.

Sen är frågan om det bär av till utlanden , förhoppningsvis gör det ju de (:
Jag & Sandra en oslagbar duo. (:

Äch, Madde hjälp mig med det här med blogg, fattar noll!
Påtal på henne så blir det npg en sväng på stan imorgon med flickorna diana eve och Madde då såklart.

& påtal om Niiika så ska jag nog vara så snäll och hälsa på henne nästa torsdag till lördag, håller tummarna.

Saknar faktiskt Pappi ibland helt tomt här.

NIIIIIIIKLAS, kom hit!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

9 dagar kvar, sedan ska vi umgås!

2009-08-01 @ 16:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0