Där igen..

Nu är det så ingen, allt känns knepigt och konstigt..
Vet varken in eller ut och frågan är om jag orkar bry mig?

Eller om jag ska sätta mig med min feta bulle och ett paket cigg och bara vara mig själv för en stund?
Eller om jag ska lägga mig på min spikmatta och se om världen försvinner och om jag mår bättre sen?
Eller om jag ska dränka mina sorger i en flaska vitt och några öl?

Frågorna är många i en värld som är så liten..
Ska jag med sis?
Ska jag med ronja?
Vill jag leka med min man, vill min man leka med mig?

Toookigt.

Mysig kväll med eve och mädds igår iaf.
Är det okej om jag cyklar till skit apoteket nu?
:D fniss.

          Käärlek.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Emma

Andas snäckan, snart kommer jag hem och vänder åtminstonde då vet du med vem du ska umgås! Den 10de på natten landar jag i cph! (L)

2009-07-17 @ 13:16:53
URL: http://emmajarpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0