pust.

Nu har skolan med börjat, redovisning idag.
Jag slapp för jag va sjuk 8-) , nej för jag inte ville vara med!
& Där med basta!
Nu är det så att jag sitter här, har precis skrivit ut hemtentan och vill verkligen inte göra den.
skit jobbig, skit svår, skit konstig.
Har inga skti böcker & dom skit böckerna jag har kommer jag inte ens ihåg att jag läst.
Ähe, det löser sig till imorgon. (:

För er som inte visste de, så är mina motton i livet;
Det blir vad man gör det till ( Ronja vet )
& Det löser sig ( Helena vet )

Så även denna tentan kommer lösa sig.
Känns änd skönt att ha brjat igen, komma ut i kylan lite, slänga ut pengar på tågbiljetter, störa sig på en tjej, äta micromat..
Ja, GUD vad skönt!!

Nej nu är det bara en rolig januari månad, kalas på frredag för mig och sis.
Fest på lördag sen stan
lite lite lite kalas på söndag, sen tenta plugg en hel vecka !

sov gott.

Kommentarer
Postat av: Louise ( kusin)

Grattis i förskott !:)

2009-01-07 @ 18:51:26
URL: http://lolouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0