Nytt år, nya möjligheter.

2008 har gått i en härlig tid, snabbt och fint.
Jag tror inte riktigt jag har funnit hela mig, men jag har har förstått livet lite bättre.
Haft en underbar pojkvän hela 2008, och kärleken blir bara starkare..
x-antal människor har jag stött på, en resa till Turkiet och bytt jobb två ggr.
Stått still i livet och inte vetat vilken väg jag ska gå.

Jag står nog fortfarande lite där, men det går framåt mot en ljusare tid och kanske 2009 hjälper mig att finna vad jag vill bli och jobba med.
Om inte så klagar jag inte, man lever bara en gång jag har inte tid med att tänka över varenda liten sak jag gör och ska göra.

På måndag fortsätter min utbildning som lärare, blir jag lärare eller inte .. 
Svaret kanske finns i 2009 om inte, så gör det inget.

Det nya året firade jag med Niklas och hans släkt.
3 rätters och mycket skratt.
Vid kart i elva kom Sis till vetegatan och vi åkte till strand, champang och raketer i bland träd och skog.
där stod jag och min syster yster och tackade tvåtusenåtta och välkomnade tvåtusennio, i tystnaden.
för inga ord behövs egentligen.

alla har vi varit med om olika saker och även om vi inte kan tacka 2008 kan vi iaf välkomna det nya.

skänker massvis med kärlek och "önskar att du va här" tankar till Emma fucking skit järpell !!

Ta det med en nya salt.
sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte heller alla böcker.. knappt nån känns de som...

2009-01-02 @ 16:23:06
Postat av: EMMA OLSSON HETER JAG! ;)

vill ha din blogg adress..

2009-01-06 @ 18:01:58
URL: http://eow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0