Härliga helg..

Har varit med min kära syster yster från i tors efterm. till fyra i söndes morse.
Sjuk helg även sjukt rolig helg.
Fredag: Halv sjuk seg och helt ostressad av allt.
Ringer Nika en stund, hon oxå lite halv seg men ändå pepp
Vi peppar varandra och jag och syrar kör till henne. Käka lite mäcks, jag duscha och sen beger sig färden till delfi.
Hämta Nika, fortfarande lite sega, men vi tänker ; Vi gör ett försök.
Handla lite på willys, frukt och bär. 8-)
Hem till sis mm, driiinkar och ostbågar tuggummi och cigg.
Till scandic där jag inte varit på år och dar.
Förfesten har nu nått sitt andra mål och vi är fortfarande pepp.

Från scandic till Mamö, vill säga Dennis lägenhet.
Förfestens mål nr 3.
Taxi till slagt, APball , haha.. Usch och fy vad roligt.
Hemma vid sex sängen dirr.

Lördag är vi nu på, och det stod arbete på schemat, Fniss, Sis skulle oxå jobba.
Hahah Ball, Hon va grym vill jag tillägga.
Jobbade i 12 h, blev hämtad av älsk, kl 4 i kävlinge, mest för vi inte delat säng på flera dagar.


Väääldigt seg söndag, och sjuk som en ost.
förkyld och hänging i huvudet.
Ska se om jag kan släpa med mig mina fötter till skolan imorgon.
Om jag nu inte redan har skrivit förmycket, så vill jag tilllägga att jag nyst 74 ggr idag och snytit mig destu mer.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0