Dåligt.

Jag är ganska dålig på det här med blogg, att uppdatera iaf. Men nu sitter jag här igen, inget att göra så kan väl skriva av mig lite.Helgen har varit underbar, seg, halv mysig och billig! Fredagen bjöd på popcorn och Gossip girl, fy vad jag älskar denna serie, blir hetl stirrig och helt lugn och helt ja helt förvirrad. Men gud, sen hämta sis i Hög, tur att någon av oss festar;) Lördagen bjöd på bröllop jätte jätte jätte fint. Riktigt trevligt och riktigt skoj. Hel packad men nöjd påvägen hem. (: Sen va det bara att ta sig i kragen och träffa gruppen på måndag, gick väl si så där, men vi hinner nog. Orkar inte prata om det, blir helt stirrig då. Sen in till jobb trevligt värre, en lugn kväll där emma tillbringade sina sista jobb timmar i disken. Lika bra de, någon var ju tvungen att göra de. Träffade gruppen idag igen, slutade men att jag låg utslagen på tereses två manna soffa och kollade film, hmm.. Men ja vi fick gjort det vi skulle göra. Snaart är det jobb igen under denna kväll ska jag även försöka lura i Nika att hon ska bjuda mig på frukost imorgon (: Det va nog allt, ska försöka uppdatera oftare, men ni får påminna mig;) , Fast min kära vän Emma är lite sämre än mig.. (Men du har väl en giltlig ursäkt denna vecka iaf <3) Sov gott, gott folk.

Kommentarer
Postat av: M

dom har alltid skitsnygga strumpbyxor i gossip girl! och jag har precis varit i sverige. kom på att jag missade ne promenad med bästaste tjejen...

2009-02-25 @ 22:57:03
URL: http://smadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0