Så där ja.

Idol 2oo9 va grymt! Riktigt fint, och kvällen på kb behövde aldrig ta slut!
Tack vänner.

Dagens problem.
Jag har precis fått massage och det gjorde fruktansvärt ont, eftersom jag är stel i hela ryggen och knuter längst axlarna:@ mest överallt för att vara ärlig.
Grejen är nu den att jag måååste fortsätta, men ser det ut som jag (som är student) vill lägga 300 kr i veckan/varannan vecka?? Nej TACK!
Tänkte lite snabbt och lätt pappi kankse vill sponsra eftersom han har varit med sen allt med fötterna hände (Som hänger ihop med smärtan i ryggen) men usch han sa mest det är ett problem du får lösa. MÅSTE!

USCH, tror jag ska gå och gråta i ett hörn.
Ta ngåot att äta, slänga mig i duschen sen lägga mig i sängen och bara titta tv hela natten!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fy vad jobbigt!

Ville han inte sponsra alls ?

2009-12-02 @ 19:03:52
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Järpefan

önska jag bodde hemma så du kunde fått gratis .... <3. Säg åt din pojkvän att massera.... ;)

2009-12-04 @ 00:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0