Akut.

Vaknade kl 4 på Maddes madrass av en sjuk smärta i mage och rygg, efter kräkts xantal ggr så ringde vi 1177, och hon blev orolig för ryggen, men eftersom jag hatar sjukhus valde jag att inte åka in. Men efter att ha ätit och smärtan kommit tillbax på samma sätt som i morse så var jag tvungen att ge med mig.
Efter många om och men och en outhärdlig smärta, kom mamma och sandra och hämta mig så vi fick bege oss till akuten.
efter x antal timmar, så kom läkaren och pratade med mig.
Diagnos och diagnos men urinvägsinfektion/maginfluensa/ kanske njursten. Där av smärtan i ryggen, och just den smärtan som gjorde att vi åkte in.
Skönt att vara sjuk sjukt nog för då tänkte jag inte, brydde mig inte, bara hade ont någonannanstans.
Samtidigt vill man bara berätta.

Usch, ska röntga mina njurar om ett tag så det inte är det. Njursten.
Idag mår jag bättre ont i magen och kanske lite hungrig, men vi får se vad som hönder.

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0