Telefonköö..

Vet inte riktigt om det finns något tråkigare ? Stresigt hem för att kolla massa grejer på datorn, kommer på att jag har dligt med p-piller om måste göra något åt detta jobbiga men viktiga problem. Letar efter den där hemtelefonen som ingen använder men ändå aldrig ligger där den ska, slår in nr. PIIIIIP, semester vecka det finns ingen ungdomsmottagning v.32. - NÄHÄ? Jaha ... och så vidare. Letar fram nr till vårdcentralen för ett jävla recept kan dom väl ge mig? Din placering i kön är nr 8 , ÅTTA ? ?   Ameeen, pillerna måste ja ju ha, så nu 40 minuter senare din placering i köön är nr 2 TVÅ WOHO, tänker ni, men jag tänker för fan snabba ert ni stänger om 12 minuter.. Vad gör dom då? Piiiip , var god ring imorgon. Klick ? Jaha, tack televerket! Nej, nu håller vi tummarna och jag väntar fortfarande och helt mystikst på när den här "musiken-i-telefonkön" ska börja spelas för det enda jag hör var 30 sek är din placering i kön är nr X .

Vänta lyssna läs..
Din placering i kön är nr 1 ..
:D

Glädjerus.

Kaske grebbestad snart.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: emma

Börjar du bli lite schitsofren? (stavning) Nog bäst vi kommer hem o tar tag i dig!

2009-08-05 @ 08:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0