Usch, dessa vänner.

ett sånt där jobbigt ( och som marcus säger om pettson och findus sista scen.  Bögigt)- inlägg
Vad skulle jag gjort utan mina vänner ?
& min familj.

Jag hade inte klarat de, til och med dom i min klass (grupp)  står ut och då är det bra.
Dom lyssna när jag behöver snacka och dom mobbar mig när jag gråter :O Haha.

Men mina vänner bara är där och min syster.
Min bror bara dricker smoothie med  mig och gör korsord.
Min pojkvän bara är där och störar sig, men ack att han står ut.
Amen alla bara finns.

& Jag älskar min mor!

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Sis

Alltid här för dig hjärtat.. =) Kul med ny mobilaja va.. =P Puss och kärlek!

2009-04-17 @ 00:45:41
Postat av: Mamma

Älskar dig också mitt hjärta..puss o kram

2009-04-18 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0