Gråt.

Fy, ute och gått i en timme och 20 min nu.
Underbart sköönt, svettigt men skönt.
Fast Niklasen tycker alltid jag är svettig.

GE MIG MENSVÄRK.

--------------------------------------------^^-----------------------
ÅHE, blir så ledsen, blir knäpp blir deppig.
Jävla hormon skit.
Inget är kul, inga känslor finns, inget finns.
Vad gör jag då här ?
FAN, mår aldrig så här, inte likt mig.. Finns alltid något eller någon som bruka dra upp mig.
men inget eller ingen kan.
Det går inte.
ligger på botten och TOMT.

Ingen kan förstå ingen kan försöka.
ingen borde vilja!

Kommentarer
Postat av: tussilagon!

Tro mig jag kommer hem med presenter och en överraskning i bagaget! du kommer bli glad. OCH NEJ denna överraskning kommer jag inte berätta! ÄLSKAR DIG! SES SNART!

2009-04-13 @ 23:39:19
Postat av: Rebecca

Som du sa till mig: KÄMPA! Du klarar dig, det gör du alltid! Du har en vän ett telefonsamtal bort, det vet du ! <3

2009-04-15 @ 19:27:55
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0