Snö.

Som sagt började skoldagen vid ett, efter mycket stress och svärade om hur jävla kallt vädret är kom jag med tåget.
Lektion gick väl smärt fritt, men kunde lika gärna skitit i den, snön började fall strax efter två och det liksom går en tyst pust och skakande rysning genom allas kroppar, alla vill sluta lektionen men ingen vill gå ut i snön.

Men terese och jag halkade efter vårt galna gäng, så det blev lussebullar för hela slanten, Tack Terese !

Niklasen tjatade om pizza från det att han kom, till det att pappa skrek från vardags rummet,
-Hämtar ni pizza eller ?
Ja, då sken den lilla pojken upp som ett ljus & dagen var fylld med glädje.

Varm dusch följt av alfapet och sen nu lite mys framför tv, gissar starkt på att vi båda somnar strax efter tio.

Dagen fråga ?
-Undra hur det går för mig och blogg ?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha låter som en bra dag :P

Jag tror det går bra för dgi och din blogg ..

typ lika bra som det går för mig och min :D hahahahaha

PUSS !

2008-12-04 @ 19:08:17
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar att ni börjat blogga allihop :D utom helena o sandra men ni 2:D



hälsa nillepillevirre :D

2008-12-05 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0