Ledsen.

Jag är fortfarande ledsen, men inte så mycket längre så det gör ont.
Kanske besviken.
Och om förra in lägget sårade någon så va det inte min mening behövde bara skriva av mig.
Och om någon tog åt sig, så vill jag bara säga att inlägget var riktat mot x-antal personer.


Igår klädde vi julgranen jag&Niklasen medans Irené rättade till våra misstag nätt och jämnt.
Men det blev en lite mysigt stämning hemma på vetegatan, sen blev det film i säng.
Nu ska jag snart ta och äta något , för jag ska träffa Ronja idag.
Jaja, jag vet vi ses inte så ofta, därför längtar jag så mycket.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sov gott ? :P

2008-12-18 @ 15:58:43
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0