Köök.

Hem ljuva hem.
Äntligen är jag hemma igen, efter 12 timmar utanför lägenhetens dörrar.
Blir lite chokad när man kommer in i lägenheten så möts man av svarta tapeter i köket.
-Tjusigt, men ovant.

Imorgon är det fullt schema som gäller arb. Lags. Möte, hem, Jenny, restaurang, bowling, Fest ?
Men om jag gissar rätt, så är det bara snabb tömma kameran in i datorn, duschen, tv:n, sängen som gäller för mig ikväll.

Har saknat lite av mina vandrings kvällar, den friksa luften vid kävlinge ån och dom "nybyggda" husen i furulund är något man inte kan vara utan för länge.
Men gud vem orkar gå nu ?

Sov gott vänner. 

 - Ett kök.

Kommentarer
Postat av: CJ

Jag avundas dig naturen runt ån o Furulund

Ha en skön helg

2008-12-05 @ 06:59:38
Postat av: Rebecca

Fan vad snyggt köket blev ! :D Var köpte ni tapeterna? Vill också tapetsera om ! :)

2008-12-08 @ 13:18:48
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0